Wednesday, April 16, 2014

mie nu imi place jocul si maria anutza nu are dreptate pentru ca eu am 9 ani . si de unde sie ea ca


Titlu: Imbraca si coafeaza pe Rebecca Descriere: Rebecca, faimoasa frumusete din Monster High are nevoie de o noua coafura, un ten mai frumos, un machiaj superb si bineinteles de haine cat mai noi si la moda. Dar, intai o sa incepem prin cateva zinzi pregatiri, dupa un dus, v-a trebuie sa ii tratezi tenul Rebeccai, foloseste cremele din dreapta, apasa pe ele, apoi aplicale pe fata Rebeccai din Monster High, apasand cu mouse pe partile fetei ei, dupa ce ai terminat de infrumusetat tenul, clatestel bine si treci la urmatorul pas. Dupa tratamentul facial trebuie sa ii faci sprancenele cat mai frumoase, cu o penseta smulgand zinzi firele in plus. Acum ca totul este gata, trebuie sa ii faci machiajul, alegand tipul fardului din meniul din dreapta, zinzi aplicandu-l pe fata Rebeccai si apoi apasand X pentru a revenit la meniu, dupa ce ai imbracat-o si ai terminat de coafat, admirati opera si frumusetea acestei fetite barbi. Daca crezi ca a iesit frumoase, de ce nu incerci si tu sa te costumezi ca ea? Jucat de : 176,443 ori Categorii de jocuri: jocuri barbie , jocuri makeover , jocuri dress up , jocuri de imbracat , jocuri de coafat , jocuri salon de infrumusetare , jocuri spa , jocuri machiat ,
Printesa Raspunzel zinzi Dahlia primavara Barbie cu motocicleta Cuplul barbie in club Hannah Montana si Lilly Sara gateste macaroane Imbraca barbie pentru iarna
Zana Naturii dressup Imbrac-o si machiaza pe zana naturii care este de o frumusete de nedescris dar care totusi inca are nevoie de...
se incarca zinzi greu in rest e frumos dumitrita January 17, 2014
e frumos jokul. nalban andreea iurivna July 29, 2013
hey buna.PS zinzi .18 (NU MA LAUD) mie imi plake jokul asta nu este pt copiii ..si daria ai dreptate .. in fine despre jok trb sa vb nu despre noi dar na ar trb sa stiti ce pers suntem ..da tare jokul a mai jucat de asta ce fata are inaintea machiajului dupa macheaj mai arata ceva mai bune . Hai va pupacesc (;;) andreea June 27, 2013
cel mai stupid joc din lume va dati seama mie nici nu-mi place de Rebeca,nici hainele ei nu-mi plac,nici manichiura.la cei care nu-i plac jocul bine de ei.eu am 7 ani si particip la concursul COPII SPUN LUCRURI TRASNITE.daca vreti si voi sa participati o sa va distrati de minune!numele meu real este Amalia.pupici!!!!!!!!!!! m June 12, 2013
mie nu imi place jocul si maria anutza nu are dreptate pentru ca eu am 9 ani . si de unde sie ea ca este pentru copi de varstra mea pentru ca mie nu imi place . in plus se mai si da mare si tare ca are 13 ani. mihaela May 1, 2013
frumos joc si app lia sa nu se mai dea mare pt ca nu o crede nimeni. dupa mine fetita asta este cam certareata si proasta.si in plus nu o crede nimeni ca are 123424 de calculatoare. nici macar nu exista

No comments:

Post a Comment